“Sahte diploma” soruşturması kapsamında tutuksuz yargılanan F.Ü., bugün yeniden Lefkoşa Ağır Ceza Mahkemesi huzuruna çıkarıldı.

Mahkemede sanık hakkında hazırlanan dava dosyası okunarak itham işlemi gerçekleştirildi. Savcılık makamı, davanın duruşma aşamasına geçtiğini belirterek, yargılama sürecinde tanıkların dinleneceğini ifade etti.

Savcı sanığın tutuklu yargılanmasını talep etti. Mahkeme heyeti F.Ü.’nün tutuksuz yargılanmaya devam etmesine karar verdi. Mahkeme 17 Ağustos’a ertelendi.